3/01/2010

ang gihatag nga kaalam

kagabii gipangayo ko na lang
gayod ang kaalam

wa na ko kaantos
di na nako maantos ang mga
hunghong sa ngiwngiw
sa akong dunggan
ang agik-ik sa
kikik sa kilid sa
among bintana
ang hagok sa iwon
didtos sud sa
taro nga puno
og pasaw
ang kibkib nga tingog
sa tabili
sa ang-ang sa lubi
ang hishis sa halas
sa ilalom sa balay
nga gisalogan og
kawayan

karong buntag mimata
ko nanamin
og kita nako ang
akong mga mata
nga milalom
ang akong liog
nga daghan labhag
sa imong buhok
ang akong likod
nga daghang kawras
sa imong mga kuko

dunay laway ang akong
pus-on
nauga

gipangayo ko na ang kaalam
og biyaan ko na kining tanan
ayaw og iyak

karong buntag maglakaw
kong mag-inusara
padulong sa baga
kaayo nga kakahoyan
magpasilong ko
sa kabugnaw
sa akong utok

gakson nakog hugot
ang mga bukton
sa kalinaw