1/15/2013

yataki sab

abi mo
gusto ko unta ikaw tabangan

luwason gikan nianang
lapokan
tapad sa kabaw
nga
malipayon sa
iyang luna
nga tunaan

dakog gahom ang akong
mga kamot
nga sa imong hunahuna nagkumkom
lamang nianang
bato sa
panimalos

abi mo
gusto ko ikaw'ng tudloan
unsaon nga
sila
makakat-on ug kahadlok
sa pagyatak
sa imong
dughan

hadlokan ka man
god
abi nimo ug makuha mo lamang ang imong gusto diha sa
pahiyom

sipyat ka
wala matukod ang mga utlanan
pinaagi sa
talidhay lamang

daghan nang dugo ang mibanaw
sa suba
aron lang ang mga buwak
mamuswak

ang kalinaw
giduladulaan lamang nilang
nagyatak kanimo
ihatag dili
ug ikaw misalig nga
kini
dili nila
yam-iran

ako sa akong kabahin
midalikyat nianang
luna sa
kadaotan

gihagkan ko ang nawong
sa gubat
ug gipangko ko ang
korona sa
kasakit
gitutukan ko ang kamatayon
ug
gisapsapan ko ang iyang
agtang
aron lang
makab-ot kining
patag
sa kalamboan

dili lamang sa hawid
madala ang
kadaugan

kon yatakan ka
aron makakat-on siya
pwes
yatakan mo usab
siya

hangtod nga sila
magpanuko na
sa
pagtutok kanimo

No comments :

Post a Comment

Lami ba?