8/27/2018

sa kanunay gayod nagmabinantayon

misiplat kos imong
mga mata
nga milantaw kanako
nga nangutana kon
anaa pa ang gugma

mipahiyom ko
kuyog sa dili nako 
masulti nga
dili na

milahutay kita
pinaagi sa pagpasensya
mipanaw kita
diha sa pag-agwanta
hinoon dunay gamayng
mga katig sa
pag-amuma sa pagpangutana
kon asa ka
ug kanus-a ka moabot
ug nag-unsa ka karon
o unsa ba ang imong
dalhon sa
pagpauli sa atong
balay

nalig-on ako 
sa usa ka pagtoo
nga dili ang gugma
ang akong gikinahanglan
kondili 
mao lamang ang
pagsabot 
nga ikaw mao ikaw
ug ako mao ako
ug sama sa mga sanga
nga lig-on na kaayo
dili na kini 
kinahanglang bawogon pa
kon kon imo
kining buhaton
mabali na lang kini
hinoon

ganahan ko niining
atong kabutang karon
dinhi sa isla
sa atong ibabaw ang adlaw
ug mga panganod
sa atong palibot ang 
dagat nga tin-aw
ang pagkaasul
unya anaa ang mga
isda 
naglangoylangoy
nga morag walay
padulngan

ang atong gitumban
mga dugmok nga koral
mga batong karaan

samdan ang akong tiil
hait ang mga bato dinhi
sa unahan naglagitik ang
kaitom sa mga tuyom
unya kita sa atong nakita
hadlok kaayong matunok
busa sa kanunay gayod
nagmabinantayon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?