2/02/2019

hilom nga pasalamat

hapit wa ko kaila
nga ikaw pa diay kadto
sa dihang misulod
kas akong lawak
nga walay pagpanuktok

namyahok na ang imong
aping
nalarag na ang mga
ngipon
gani ang duha ka
bag-ang
morag lunod na

lagom na kaayo ang
imong mga wait
tungod sa kakusong
mong pagpanigarilyo
(kababayeng buhat)

minggitib ang mga bukog
sa imong abaga
uga na ang mga panit
halhag na ang buhok
(lahi ka na gayod 
sa kaniadto)

babayeng gawasnon
maoy imong panghambog
manok nga walay hikot
irong kiwil ang ikog
alibangbang nga walay
bali ang pako
abtik nga manatad
danlog nga siwil


gipangutana mo ako
kon malipayon ba ako
sa akong kaminyoon

gipangutana ko usab 
ikaw kon malipayon
ka ba sa imong
kagawasnon

ang atong mga tubag
napuros lamang diha
sa patik sa pulong

gipakita ko lang kanimo
ang akong pamanit
ang akong agtang
ang akong mga kumagko
ang akong mga mata
ang akong ngabil

miingon ka, sa dihang 
milakaw ka na
"nianing bahina dili ka
makatugot nga ako ang
makadaog"

sa sulod sa akong dughan
mibungat ang akong kasingkasing
sa usa ka hilom nga pasalamat

No comments :

Post a Comment

Lami ba?