6/12/2009

lubong

karong taud-taod
ato na siyang ihatod
didto sa luna
nga inyong giandam alang kaniya
sukad nahibaw-an ninyo
nga dili maayo
ang iyang sakit nga kanser..

Nagkakita kita niadtong Lunes
atol sa imong pag-abot
gikan sa Japan
aron pagtambong sa pangadye
ug paglubong sa imong papa.

Kapin na sa baynte ka tuig
sukad sa kataposan natong panagkita.

Nagkailhanay gihapon ta
Bisan pa man sa kadugay na sa panahon.
Nagtinutokay.
Nagpahiyumay samtang nagmisa ang pari..
Naghimamat human sa misa.
Naglamano.
Nagpilsitay sa kamot.
Nagkinumustahay.

Nataas ang atong mga sugilanon.
samtang nagkaanam ug kalawom
ang kagabhion, daw sa namalik
ang mga pagbati
nga kanhiay natong gisaw-an.

Wa gihapon ka mausab.
Maayo gihaapon ka motagad nako.
..

Pagkatungang gabii,nananghid ko
nimo nga mopauli na...
Mipahiyom ka ug nagkanayon,
"Balik bya ugma ha?...Hatod sa lubong..."
Misanong ko ug miyango sa imong bana
nga Hapon nga nagkalingaw ug inom ug Beer
sa imong tupad.

Mibawos ug yango ang hapon...
Mitunol ka sa imong kamot
ug gipislit ko kini.
mibawos sad kag pislit.

Karon ania ko
sa imong atbang nagsud-ong kanimo
nga naghilak tupad sa Hapon
naghapuhap sa imong abaga.

Igo ra ko sa pagtan-aw.
Nakasabot ko nga di na ka moyanghag
ug motan-aw pa kanako
bisan kahibawo ka
nga naa ko sa imong atbang.

Natapos na ang tanan kanato.
Dugay na.
Minyo na ta pulos.
Wa na koy mahimo.

Ug karong adlawa
akong idungan sa paglubong
sa imong amahan
ang dugay ko nang gihambin
nga kamingaw
ug pangandoy
nga unta magkabalik kita.

Pahulayng dayon ihatag mo ..........O Ginoo......