6/06/2011

salamat usab diay kaninyong tanan

abre ang pultahan sa inyong mga lawas
busa nakasulod ko
og didto nakita nako ang tanan
nangutingkay ko
giablihan ko ang mga hunos
gisusi nako ang ilalom sa katre
og gisulod pa gani nako
ang kasilyas og
ang ilalom sa mga lingkoranan
og lamesa

og busa daghan kog nasayran
ang inyong mga kasakit og kalipay
ang inyong mga hugaw
og mga gihipos nga bahandi

abli ang mga pultahan sa inyong mga hunahuna
og kasingkasing
ug busa misulod ko ug busa karon ania
gisulat ko kining tanan
og akong gibutyag kaninyo
ug natingala ko nganong
natingala kamo
nganong nakasulat ako niini

tungod kini kay nangabli kamo sa inyong
mga pultahan og bintana
sa inyong mga kasingkasing og
mga hunahuna

ug ako nahimong usa kaninyo
nahisama
miawat, midapig, mibati
ug aron makaplagan ko ug balik ang
akong balay
ug ang akong mga agianan
gibalikan ko ang akong kaugalingon

og sa makausa pa
magpahilayo na usab ako kaninyo

sakit ang kalay-on
apan sama sa gihapon
daghang salamat kaningyong tanan
sa pag-abli usab sa akong
mga ganghaan
sa pultahan sa akong kasingkasing
sa bintana
sa akong hunahuna

No comments :

Post a Comment

Lami ba?