8/20/2011

sa Orlando's cafe

sa pikas lamisa
pution ang inahan og ang amahan itomon
samtang ang duha nila ka bata
nga lalaki og babaye
nagpunay og iningles
ug hungit usab
sa pizza og higop sa baso
nga puno sa
coke,

malipayon sila,
usa ka pamilya
hingpit,


sa pikas lamisa
adunay tambok nga babaye nga
kuyog sa iyang
uyab nga niwang nga lalaki
nagbasa sa menu
og miorder
og lasagna
orange juice ang sa lalaki
nestea ang sa babaye

ako lang usa
ang akong siko gipatong nako sa lamisa
ang pinintalan og itom
gibutang nako ang akong antipara og
cellphone
ang akong usa ka kamot
nagsilbing tukon sa akong
nawong nga gikapoy
mata nga katulgon
og baba nga
gutom nagpaabot sa akong
order nga spaghetti
ug pepsi

nag-atubang ako sa painting ni
Romano
usa ka mag-uuma nga nagdala og
bag-ong ani nga
humay
bulingon tan-awon
morag lapokon ang
nawong og ang palibot mismo
mugna sa hunahuna
sa usa ka pintor
nga dili pa kaayo inila
sa gamayng
katilingban

madungog ko ang mga hunghong
og mga panagsultianay
sa palibot apan
dili ko interesado

ako lang usa
karon ug ang tambok nga babaye
sa akong kilid morag
gustong mangutana kon
nganong ako lang usa
ra ning lamisang
pinintalan og itom

lami unta ingnon nga
mas gamingaw ang iyang
uyab nga niwang

apan wala na ako
mag-ambat niini
mahimong mapasumanginlan
nga ako
usa ka mingaw nga lugar
nga gibiyaan sa mga
lumulopyo niini
tungod sa kapit-os

gipiyong ko ang akong mata
og gitagbo ko na usab
ang mga hagbay
ko nang
ginadamgo
gidalitan sa usa ka
pahiyom

layo pa baya pod unta
ang gisalagan sa
kagabhion

No comments :

Post a Comment

Lami ba?