8/31/2011

para sa akong amigo nga nangamaw na sa amerika

kulong imong buhok
gitabunan mo sa kalo
maulaw kang ingnon nga
kitang duha parehong
kulungon og buhok
bungotun tang duha
apan kining akong bungot
akong gikurtihan ang imo
wa....
bangason ka
gikan na sab ko diha
gikan ko sa
bangas
apan tungod kay
gusto sa akong uyab
nga walay sabal
sa iyang ngabil
ang mga bangas nako
sa iyang halok
akong gitangtang
ang akong bangas
mao nga karon
morag hamis ang
akong aping...

good boy ko
bad boy ka

daot akong mata
busa gaantiyohos ko
daot sab nang imong
mata apan
giantos lang nimo
gusto nimong
bation nga
dili ka ganahang
moawat nako
nga nagpakasayon...

itom ko
puti ka....

pareho tang
walay lingaw
walay modawat
kanato
sa trabaho

busa, patas ta
patas ta
mao kana ang akong
siging gisulti nimo
siging gisulti nako
sa akong kaugalingon

ayaw pamati
naghaw-as lang ko
sa akong
gibati

dawata
weird tang duha....

No comments :

Post a Comment

Lami ba?