4/10/2012


nagpasad ang kasakit
sa dakong lamesa sa talad sa  atong kan-anan
gihakop ko ang pipila ka
platong kasakit
gikumot-kumot ko sa akong mga palad
ug dayog hungit sa dakong
baba sa akong atay

akong giusap pag-ayo ang kasakit
sa akong mga ngipon nga morag kahait sa nilimbasang gabas
gipasok-gidus-ok  nako ang mga kasakit
sa kilid sa 
namyahok  kong mga aping

giayog tam-os ang iyang kapait,
giusap ang iyang  kaaslom
ug gilad-ok ang iyang kalood
gihipos ko ang uban nga gadasok
sa mga lawak sa akong
upat ka mga 
alingagngag

tan-awa ko 
di ba mora na ko ug unggoy?

gibinuangan ko sa mga kasakit
gilutos ko sa mga kaguol
nabukog ang akong tilaok sa iyang
kahait

kusog kong  mokaon ug daghan kaayong
palanggana sa kasakit
tinadyaw ang akong giinom sa iyang
mga pinug-ang
kaaslom

apan wala ko mamatay
wala masunog ang akong mga tinae
wala ko nalanag
 
kalooy sa Diyos
ang akong kalag
nia ay
nanambok

ayaw kog suraha
akong hunahuna haskang
hubaga
 

No comments :

Post a Comment

Lami ba?