8/08/2012

respeto sa mga katuigang panagkuyog

ako lang kini.
hunghong nako sa akong kaugalingon
samtang
gilantaw ko ikaw
nga nagduko
sa salog
ug sa imong paghangad
gibalhin ko ang
akong mga mata sa mga
kahoy sa palibot

mahimo diayng mabag-o
ang panglantaw
unya sa kabag-ohan niini
dili na kini malitok
sa kusog nga pulong
sa usa ka pagbundak
sa ka hukom

ako lang kini
hunghong ko sa kaugalingong
kasingkasing
dili na kini kinahanglan pang
mahibaw-an nimo

maghatag lang kinig
kasakit
makabuak ug kalibotan
nga atong gilingin
sa pipila ka
katuigan

dili ko motoo nga wala ka
masayod
dili ko motoo nga wala mo
usab mabati
ang hunghong ko sa akong
kaugalingon

nadungog ko usab ang
imong hunghong sa imong
kaugalingon
sama sa akong hunghong
miingon ka usab

"ako lang kini"
ug dili lang usab ako
mangilabot

gihapnig nato pag-ayo ang
atong mga tinipigan

kay bisan ug nawa na ang gugma
anaa gihapon ang
kalooy
sa atong giagian

ug bisan man ug unsay
mahitabo
sa umaabot nga oras
mas maayo gihapon nga
"ako lang kini"


walay mopasakit
aron walay masakitan
sa taliwala sa usa ka
respeto nga usahay ilang anggaan

nga usa ka
pagpakaaron-ignon

No comments :

Post a Comment

Lami ba?