7/08/2017

ang mga tingog sulod kanako

ganahan ko
maong misaka ko
kita ta
wala kay tingog
tingog unya
kon ako kang
lantawon 
molingiw ka
nga morag 
maya nga idlas
nga nabitik sa
laang

namasin ko
nga basig giganahan
sab ka

adunay tingog nga
miingon
padayon
ganahan mong 
duha

dunaylain nga
mibabag
ayaw, ayaw,
dili ka angayan
lahi ka

nabuhat ang
gana
nahuman na
miginhawa kog
lalom
namula ang
akong nawong
morab bombo
ang akong
kasingkasing

dunay tingog 
miingon
makaulaw ka
sukwahi kana
sa unta dili angay
kanimo

mibawos ang
tingog nga 
milaban kanako
"ayaw ug ambata
lami baya"
mipadayon kinig
pasalig
"giganahan
baya pod siya"

busa ania
pagkahuman
nangatulog ang
mga tingog
nga wala magkauyon
sa akong buhaton
ug sa akong nabuhat

ako kini
usa ra
nagsulat sa akong
tingog

wala koy gibasol
wala ko miingon
nga sad-an ang
usa sa mga tingog

mora kog voltes 5
natuagsa
dayon mibalik
sa usa.

ako kini.
ako ra. 
wala nay lain 
pa.

sa panahon
sa pagpanubag
ako ang
motubag niini

No comments :

Post a Comment

Lami ba?