1/29/2018

dapit sa tunaan sa mga kabaw

sa akong
adlaw karon
miabot ang
pagkaanad.

ang sakit kaniadto
dili na sakit.
kon ako maulaw
pa kaniadto nga
hugaw ang 
hagdanan, karon
ako na mismo
ang nakat-on
sa paghugawhugaw
niini.

gani wala nay
baho ang mga
iti sa manok
nga mitapot didto
sa mga pugaran
nga ilang gibyaan.

ang akong damgo
nga ikaw unta
makat-on sa akong
kalimpyo
wala na.

ang akong gustong
usbon dili na
mahimo.

karong gabii
kon moulan man
ako ang una nimong
makita nga maghubo
unya silong sa
dakong atop sa
kagabhion
ako maligo
dayon magdagan
dagan

sa unahan kon
kapoyan na ako
mabati mo ang
akong awit gikan
sa tanan nakong
mga pangagho.

nakaamgo na 
ako sa akong
mga sayop nga
pagtoo.

ang akong mga
pagtoon
walay hinungdan.

lami man diay
ang bation
kon sama sa mga
bata
maglapoklapok
kitang duha
dapit sa tunaan
sa mga kabaw

No comments :

Post a Comment

Lami ba?