5/30/2018

dayon nakog katulog

nagpaabot ako nga imong
gakson kanang
imo akong gihigugma
kanang gihangop mo ako
sama sa usa ka
alugnan diha sa ting-ulan nga
mga kagabhion.

apan bisan kanus-a
wala kini nahitabo.
apan bisan kanus-a
dili gayod kini
mahitabo.

kanus-a kuno matam-is
ang asin.
kanus-a kaha
mabali ang kalibotan?

pugson ang gugma
pug-on nga morag tuno sa
kanagod nga lubi
hangtod nga makuha mo
ang sapal.

lain ang tag-iya sa botbot
lain ang tag-iya sa lana.

anaa mikusmod ang imong
nawong sa akong nawong
giasloman ka gayod sa akong
halok.

init ang akong mga kamot
diha sa nangahulog mong buhok.

mas tam-is ang hinimo sa mga kiyot
bisan pa sa kahugot sa akong pagkapyot

ah, wala ko na kining tanang giambat
sa akong kamingaw karon, 
ang ako mao
lamang ang karon.

kining gugma ko kanimo
dili mangilabot nimo.

human niining tanan,
 motaghoy ko
sa bulan.
awitan ko ang mga panganod
dayon nakong katulog.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?