9/05/2018

paslot

ang mga kamatooran
morag mga duaw diha sa
hospital nga 
nag-alirong kanako
samtang ako 
nagpaabot sa balita
nga moabot pa kuno
unya

daghan man diay
ang ilang nawong
sumala sa ilang mga
katuyoan
ug sumala usab sa
akong pagsabot
nilang tanan

usa lang ang akong
nasabtan bahin niini
apan sa tinood lang
dili sab ko segurado bahin
niini

nga kon ako mamatay
na wala na usab sila
wala silay makuha gikan
kanako
samtang ako wala na
usay pagbati

kay matod pa
didtong dapita wala na
ang kalipay ug kasakit
ang kasaypanan og
ang kasaktoan

tinood, mao kini 
ang tinood
wala ko masayod
kinsa ba ang
kaninyo diha nasayod?

kitang mga buhi
nagsigig kutaw sa atong
mga utok
sama sa pagkutaw nato
sa atong mga kape
samtang init pa kini
samtang makapaslot pa
kini sa atong mga dila...

No comments :

Post a Comment

Lami ba?