6/07/2019

higwa-os

Gihubo ang imong sapot. Nakita ko ang imong lawas. Gigakos ko kini. 
Tanan gihimo ko na sa imong lawas.
wala ka misupak. Nagpatara ka lamang.
gipaabot ko nga bungaton mo usab ang gugma.
nga kini nakaplagan mo usab sa akong lawas.
apan wala. mahimong pakyas ako,
mahimong nalipay ako, apan anaa gihapon ang
kasubo, ang kamingaw ang pagbati nga basin
lingla lang kining tanan dinhi sa kangitngit.
duna akoy gustong madungog apan wala kini
nako madungog. gabati ko ang imong kasingkasing
diha sa imong dughan sa akong dunggan.
gibati ko ang imong kainit sa akong duha ka kamot.
apan wala gihapon nako masuta ang akong gipangita.

sa tinood lang, gipangita nako ang imong kalag
apan wala ko na kini makita sa imong lawas.
dili ka patay, apan dili ka usab buhi nganhi kanako.

layo ang imong panglantaw.
morag mayana sa kabugnaw ang imong dughan.
ang imong buhok gadughay
mora kag bata nga gikabuhi sa panaw sa kinabuhi.
human nagsuka, anaa namuti ang kalimutaw

nakuha ko na ang tanan apan wala akoy nakuha
bisag usa. asa kaha ang imong kasingkasing?
nganong wala man akoy gugma nga nabati dinhing
dapita?

mibuhagay ang dili tinood kong kalipay.
gikasubo mo kini, apan sa akong kasakit gisabot 
mo ang tanan.

gipangayo ko ang pasaylo sa hangin.
miluhod ako sa yuta, nakigsulti ako sa bulan.
gipanaw ko ang kagabhion.
gikatulgan ko ang tumang kaulaw 
sa akong kaugalingon.

sakto ka, ning balay, sa siradong pultahan,
wala ka na dinhi.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?