6/30/2019

anino

ANG MGA gililong alang sa
tinood nga nahigugma
magpabilin nga mga lilong
lamang.

ang mga lilo, nga ania sa
atong palibot
milamoy kanato, apan bisan
pag wala na nato makaplagi
pa ang kamatooran, nga
dili sab nato masulti kang bisan
kinsa,
ania kita hilom sa kisaw sa
dagat,
mga barotong walay katig,
nga balod nga dagko pas balay,
ania kita, sa ilalom sa huyong,
mitutok.

gisapnay ko ang imong misteryo
gigakos mo ako isip imong tinagoan.

ako ang hari nga miluhod sa tubig.
ikaw ang bato nga mipara sa kusog nga
agas niini.

wala kitay nasabtan kaayo
apan mas nabuhi kita dinhi.

ako natigulang na apan nabata pag-usab.
ikaw batan-on, apan mihalok ka kanako.

bisan ug wad-on na ang tanang tinohuan,
magpabilin ako sa akong gitindugan.

aron magpabilin kita dinhi, ang atong
mga anino, anaa sa likod sa pangpang.

mikapyot sa atong mga lawas.
nanangpit sa gahom sa kangitngit.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?