9/11/2019

dili ko mangutana kay sama usab nimo dili ka usab maghikutar....

dili na ko mangutana
sama nimong dili na sab maghikutar
dinhing balaya diin wala na usab ang
mga pangutana
kay wala man sab dinhi ang mga
tubag
nga ato na lamang gipakisama nga
anaa diha nagyampungad
atubang kanato nga tungod kay
kita na man kaayo
dili na sab nato nganlan o
pagaambaton man lamang....

nausab ka na baya
kay kon kanus-a mikusog ang ulan
mao man usab ang imong pag-andam
aron ka molakaw, 
manabo o kaha ba mamisita sa imong
higala nga dili na kadawat sa
kemo,
wala ko mangutana apan
mikuyog ka kanamo
sa sakyanan ug kon asa ka ihapit
ikaw na ang mosulti
kay igo man lang usab akong mosunod
sa imong gusto

milanding na ang bagyong ginganlag 
marilyn
nangabasa tang tanan paingon sa sakyanan
nga nakaparking gawas sa balay
samtang ang driver mipahiyom
nga para kanako adunay kahulugan nga
lalom apan sa ginaingon ko dili ko
mangutana kay sama usab nimo
dili ka usab maghikutar....

No comments :

Post a Comment

Lami ba?