2/17/2020

ikaw na ba gayod kana?

gikan sa america
mibalik ka dinhi

lahi na ang imong
ngalan
lahi na ang imong
kaugalingon

karong gabhiona
basahon mo ang imong
mga balak
mamati kami

ang among kamingaw
mangambak sa baso
sama sa nagbula pa nga
beer
nga wa nato damha
puno na sa atong kahubog

pabasahon mo ako sa
akong mga balak?
pasayloa, gimugna ko
kini alang lang kanako

ang akong mga pulong
wala pa nailhan sa akong
mga buhat

ang akong nawong wala
pa gayod nako 
nakita 
ang akong lawas
nangita pa sa iyang
panit

pasayloa, ako ug ang akong
mga balak
wala pa gayod 
nag-ila

napuno ako sa kalibog
apan wa ko na kini ambata

gitagay ko ang beer
miingon kog Kampai!
sa ako ra usab
nga kaugalingon

gibasa mo ang imong
mga balak
nan karon, ikaw na ba
gayod kana?

No comments :

Post a Comment

Lami ba?