7/24/2021

Hilom Ang Imong Katapusang Panamilit Higala Judge Ric Bastasa

Nanglaylay ang akong mga bukton
dihang nabatyagan ko ang ga-an nga tunob sa talithi.
Wala ko panumbalinga higala ang imong abiso.
Gitahak ko ang bantulihaw nga lang-at 
mga kasubo ug pagbakho sa kahilom,
mga yagubyob sa silaba sa tak-om nga baba,
mga bakak nga gidalit ko sa akong kaugalingon 
mga salin sa pasumbingay nga makapahinuklog ug
mga adlaw sa pagpakaaron-ingnon nga kalipay.
Sihag ang akong kagahapon diha kanimo, kabahin kaniya
apan wala mo makita ang alang kanimo

Gibaliwala ko  ang ga-an nga tunob sa talithi
nahimong suba ang sapa nga nag dungkal sa akong konsensya.
lima ka tu-ig nga pagpakahilom sa mga silaba
apan buka ang akong mga mata nga nagdamgo

Ubay-ubay sila nga imong natandog 
mga garay sa kalipay ug kasakit,
mga lisod tugkaron nga mga sunanoy,
libo-libong lumalabay nga mga sugilanon,
mga minug-nang kamaya ug tinipigang kangutngot,
mga kakapoy sa mga bakak ug pagtakuban

Sa paghikalimot, namasin ko og luna sa kagawasan ug kalipay
apan wala ko damha nga ang ga-an nga tunob sa talithi
usa diay ka dakong unos sa kinapusoran.










 

















No comments :

Post a Comment

Lami ba?