4/24/2007

Tabanog

Buot kong pugngan
ang tanod nga gihigot kanimo
patugpahon ka sa yuta
og mutungtong ang akong mga tiil
nianang lapad mong pako'
Apan dili mahimo...
nasayod ko
babag ang akong kabug'at
sa imong paglupad
Magpabilin na lang ako dinhi sa yuta
sud-ungon ang imong
pagkuyog sa huros sa hangin
Padayon sa paglupad, kab-ota ang imong
mga damgo
Hatagi sa kalipay ang mga bata
nga naghangad kanimo
Lupad tabanog...
lupad....
Kon ikaw mutugdon na
ania lang gihapon ako
nagpaabot
bisan dili makasakay
nianang imong anino.


Yani






1 comment :

  1. wow! bag-o ko nimo nga fan. inspiring ang imong balak. nakadayeg ko sa style sa imong pagsulat. halawom apan dili mawala ang reader bisan sa nagpahipi nga kahulogan. magsunod ko sa imong balak ug yatak.



    "babag ang akong kabug'at
    sa imong paglupad"

    i love those lines.

    salamat sa mga balak

    ReplyDelete

Lami ba?