10/07/2009

kon mag-ulan

i

kon mokalit og ulan
og anaa ka sa tungatunga
sa dako og lapad
nga uma

unsa man ang imong buhaton?

ah, nakita ko ikaw nga
wala na modagan
naligo ka sa ulan
naligo pa gani sa kanal

nindot lantawon ang tawong
nagpaulan na lamang
nahumod ang lawas
makita ang kasingkasing nga
milakra sud sa iyang
dughan
maayong pagkahulma diha
sa iyang bulingon nga
kamisin

ii

naglantaw ako kanimo
sud ning kamalig
naglingko ko sa akong bangko
gipahaluna ko ang akong mga kamot
sa kilid sa akong karsones

hadlok na akong mabasa
hadlok na akong mabuling sa lapok
nausob na ang akong hunahuna
wala na kanako
ang akong mga gipanghambog nga kaisog
gikalimtan ko na
ang kaanindot nianang pagkahumod
nianang pagkabasa
wala na kanako ang kahinam sa pag-inom
sa ulan
sa tungatunga sa uma
sa dihang mikalit og hulog ang mga
luha gikan sa langit