11/17/2009

pagpangita

miadto ko sa kusina
wala ka man
milapos ko's veranda
wala ka usab didto
misubay ko sa imong garden
wala ma'y tawo

asa ka kaha?

miadto ko sa daplin sa baybayon
nga imong paboritong suruyan
wala man didto bisan na lang
og ang imong anino

mipauli ko sa atong balay
mipahulay

akong gisubay-subay ang dalan sud
sa akong kasingkasing

ako kang gipangita didto
wala ka man usab

nahikatulog ko sa kakapoy sa pagpangita kanimo
og bisan didto na man gani sa mga lawak sa akong damgo

wala ka usab gihapon.

sa tinood lang
kon magpermanente kining hitaboa nga wala ka

pagkalami baya gyod unta

sa pagpunay nimog pasug-o
og pagtago
naandan ko na man hinoon kini

ayaw kasuko
apan usahay ang atong maandan mao na lang hinoon baya
ang makalipay kanato

og kadtong bililhon nga idlas na kaayo sama sa mga langgam nga ihalas
ato na baya hinoong mahikalimtan sa dayon ang ilang mga kanaas