9/05/2011


NIAGING HINIGUGMA


Sa dihang kita nag ila-ila. Ang aping ko namula.
Tungod sa imong ka gwapa mura ako'g matumba.
Sa a ng mga taknaa nibati nako ug gugma.


Diha ako dayon sa imo namisita.
Pero ako nag mahadlokon kay
basin unya ug imong pakyason.
Sa diha ako nag pasalamaton kay
gedawat ning akong dughan sa imo na ulipon.


Unya sa dihang mag uban-uban ta.
Ang akong mga higala sila matingala.
Kung ge unsa nako pag istorya ning babayhana.
Kay kung ikaw mo pahiyom ang langit mo dag-om.
Mao ako ng hinauton na unta mag ka dayon.


Sa nag dugay na kita anaa koy namatikdan.
Sa imong batasan na dili gayod mapugngan.
Pero ge luom-luom lang a ning akong dughan.
Kay sa imo nahigugma man ug taman-taman.


Sama sa na bugtong hayhayan ang na bati sa akong dughan.
Na diha akong nasayran na imo diay akong geluiban.
Kalami ba mag hikog. Aron ma impas ning tanan.


Unya ako ge ingnan sa akong inahan.
Ngano mag hikog man anaa pa may uban.
Akong nahikaplagan sayop diay ang na huna-hunaan.
Kaayo pasidunggan ana tay genikanan.


Salamat gayod sa Ginoo.
Sa sayo pa nasayran na,
na ikaw dili angayang higugmaon.
Kay ikaw diay pul-anon.


Sa pag labay sa panahon nadawat ko ra.
Ang kining akong dughan na nag inusara.
Bisan sa sakit kay mibiya ka man.
Pero apan ni pahiyom na lang kay
sa imo nakuha ko man ang tanan..


1 comment :

  1. Mura mag Dagat laom kaayo- dili matugkad! hahahahah

    ReplyDelete

Lami ba?