5/07/2017

ang maanindot

nindot ang imoha
gikan s ginayubit sa matag
adlaw nga
katawhan
sa merkado man o
sa simbahan

nakadayeg ko
gani gibalikbalikan ko man
ang tinubdan sa
maong sumbanan

apan sa laing bahin
lahi ang akong mga lakang
ang akong gigikanan
lahi ang akong pinulungan
lani ang akong
pagbati ang akong gibati karon
gisubay ko pa gihapon
kon unsa ug ngano

busa salamat sa akong 
mga nadungog
gikan kanimo
nalipay ako ug dako niini

apan lahi ang akong lakang
lahi ang akong gibati
ug dinhi managbulag na kita
sa atong dalan

padayon sa pag-awit
kay ako magpadayon sa akong
kahilom

kining nahisulat dinhi
wala kini nako gilitok
dili nako kini
ikapanulti sa mga nangitag
awit nga makalipay
kanila

pagkaanindot sa mga panganod
nga nagpabiling amang
sa atong kalangitan
pagkaanindot sa mga bitoon 
nga dili sama sa mga kalanggaman
walay awit sa kagabhion

No comments :

Post a Comment

Lami ba?