12/28/2017

walay aso nga makumkom

sayod ako niana
walay aso nga makumkom

oo, kita mo ang aso
gikan sa akong kusina

apan wala ako nagpista.
nia ako, nagpainit lamang
kilid sa pugon.

giinit ang kalaha nga
walay mantika
gipabukal ang tubig
nga walay laraw nga
isulod sa termos.

kinsa ba god ang ganahan
mokumkom ug aso?
asa man usab kini ibutang?
sa ilong?

kon masayran mo ang tanan
kinsa pa bay pangutan-on?
kon ako ang imong pangutan-on
dili ko motubag

gani, akong isimang,
naunsa ba diay ang iro 
nganong naligsan man kini
sa motorsiklo nga misirko
dayon namatay ang bata nga
sakay

kay ngano
sa buhi pa sila
nalipay ba kita?
kay ngano kon duha
lang
abi mog maghigugmaay?

walay aso nga makumkom
wala say kumo nga mag-antos
diha sa iyang pagpanira

kon makita mo ang aso
nan unsa man dayon?
moiyak ka ba? motyabaw
ka ba sama sa kabar?

ang tanang aso
paingon sa langit.
busa sabta na lang
nga mao kana
ang paraiso.


No comments :

Post a Comment

Lami ba?