12/31/2019

taken

duna koy nahinumduman bahin nimo.
nangutana ka man god.
busa tubagon ko na.
kaniadto sa mga estudyante pa lamang kita sigi kang gatambay sa pultahan sa dorm.
nakabantay ko nga dako kag problema. Hagbong ka diay sa English ni Mr. Martel.
Amigo nako kini siya. Bisag wala ka nagpatabang, unya sa wala poy hisgot bahin niini, giduol ko ang imong maestro, ug gihangyo nga papasaron ka.
Nalooy lang god ko nimo, kay sayod ko nga kon mahagbong ka, mawala ang imong scholarship, busa balik bukid jud ka, mananom og kamote.
nalooy ang maong maestro, gipapasar ka, unya wala ko manugilon nga ako ang mihangyo bahin nimo.
nadungog gihapon nga ako ang mitabang, unya nasuko ka, nganong gitabangan, duna pay pakapin nga naibog ko nimo.
Giahak. 
Sa tinood lang, matinabangon lang gyod ko.
Kon nagtoo ka nga dunay sukli ang maong pagtabang nasayop ka.
Giahak, nalooy lang gyod ko nimo.
Kon naibog ko nimo, mora kog gilood.
Di ta katalo.
Taken na baya ko. 

No comments :

Post a Comment

Lami ba?