7/12/2020

ang buhakhak sa bongbong.

ayaw kabalaka
mobalak ako bisag
wala ka na.

dili tanang balak
lamian
adunay gibalak 
aron itunol sa bulan.

kining balaka sakit
tungod kay kabahin kini
sa imong pagbiya
kanako.

gitumban ko ang baga
sa gugma
gilakaw ko ang 
kahapdos.

karong wala ka na
gihandom ko ang imong
pagbalik.
lami sab ang mga bakak
bisag 
sayod ako nga kini
dili na gayod matinood.

misaad ka nga mobalik
ako sab 
nagpakaaron ingnon nga
mitoo kanimo

moabot na ang panahon
nga makigsulti ako sa bongbong
dayon sa atubangan sa samin
kataw-an ko ang akong
kaugalingon.

moingon ko, "pagkauwat mo
gayod" dayon ang samin
motubag kanako,
" ako pod, ako pod"

dayon ang bongbong nga
nagpamati kanunay,
mangyam-id, mangluwa
sa salog,
unya inig talikod nako 
mobohakhak ug katawa.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?