7/12/2020

sud sa dughan...

didto sa halayong bugnaw nga
lugar sa Alberta
adunay nasuko kanako, misugilon
pa gayod sa iyang tumang
kasuko kanako.

gibasa kuno niya ang akong mga
balak sa gugma ug mga kabalaka
sa kapait ug mga kasakit, 
unya, sa pipila ka higayon miiyak
daw siya, mibakho.

nagsulat siya kanako sa dakong 
kalooy, nangutana kon unsa kaha
ang iyang matabang kanako, ug
ako miingon, " manang, balak lang
kana, ug mahimong dili gani ako
kana, mahimong kabahin kana sa 
akong nailaila, mahimong kabahin
usab kana kanimo, maong ikaw
miiyak sa duro"

ug gikan kaniadto, miundang na 
siya ug basa sa akong mga balak,
nagkanayon, " buang ka, nganong
misulat ka man bahin sa uban?"

nga mora bag miingon siya nga
ako namakak lamang, nga dili diay
tinood ang tanan, 

sud sa akong dughan, ako miingon,
"asa ba ang bakak didto?' unya 
nagpadayon ako pagsulat sa mga
dili tinood, apan dunay kamatooran
sud sa ilang mga dughan.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?