5/13/2021

kay ngano siya ra ang makahibalo?

 ang kaibog gahi ug ulo

dili kasabot

kon imong papahawaon

manghawid man hinoo

kon imong hinginlan

dili motingog

morag limatok nga tapot

sa imong panit


pananglitan, naibog ko nimo

giayo nakog hunahuna

way sangpotanan kini

makadaot pa gani kanako

makaulaw, makahatag ug samok


bisan unsang gamiton nga lohiko,

sukod, tabon, papa, anaa nagpabilin

ang kaibog, dili gayod mohaw


busa gipasagdan ko na lang

dili na maambat, kon naibog man

ako, gitutukan ko na lang, hangtod

nga molingiw na kini kanako kay

siya usab, sa akong gibuhat, gibati

baya pod ug kaulaw, unya dapit

kon tutukan ko pa kin pag-ayo

masuko na gayod kini, unya ako

na usab ang mokatawa, mogara-gara

mopagahi ug ayo, sa akong ulo.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?