2/15/2010

kanus-a ba ako nagsugod og sulat?

ah, kadtong akong naamgo
nga bisan og mosulti ko sa tinood
wa gyod gihapo'y motoo
kadtong akong nadesisyonan
nga magsugod na lang
ako sa bakak
aron ako mahimong mahalon niya

ah, kadtong wala na ako misalig sa
akong mga pulong
sa dihang ang akong dila morag
naputol kay bisan og unsaon nakog
singgit wala nay mogawas nga
tingog

ah, kadtong wala na akoy kasuginlan
sa akong gibati
tungod kay silang tanan nagtoo nga
ako
nagkomedya lamang

ah, kadtong wala na ako'y kapaingnan
kay ang tanan pultahan paingon sa kasingkasing
nasirad-an na
og ang mga bintana sa ilang mga pagsabot
natrangkahan na

ah, kadtong adunay mibasa kanako
og nangutana kon kinsa ang akong ngalan

ah, kadtong wala na ako makasabot kon unsay akong buhaton,
didto, nagsugod kog pangutana og didto
gisugdan ko na ug sulat ang mga posibilidad
nga basin og walay sakto nga tubag.