2/04/2010

kausbanan

gisugdan na ang dili paghuman
sa mga gisugdab
lantawon ko kon unsaon paghuman
sa mga butang nga wala nako
humana aron sila makat-on sa
paghuman sa ilang
kaugalingon

kapoy hunahunaon nga ako
lang gihapon ang maghatag og mga tiil
sa lingkoranan
aron kini makatindog
nga ako lang gihapon ang mag-inat
sa kadalanan aron
makaabot kini sila sa ilang
padulngan

nausob na ako sa dihang ako
nakabati og laing yangongo sa akong
kasingkasing
sa dihang naghuot na ang akong dughan
tungod kay ako lamang
ang nagpadagan sa tanan

karon, sila na, dili na ako mangilabot
molabay ang hangin og ang ulan
dili ko motago dili na ako hadlok nga
mabasa

ang lingkoranan nga gustong motindog
siya na ang magtaod sa iyang
kaugalingong upat ka tiil

ang langgam nga gustong moawit
sa kagabhion siya na mismo ang
magpahalona sa iyang sungo og dila

mamati na lang ako
maglingkod sa daplin sa agianan