3/19/2011

sa tinood lang hangtod karon wa gihapon ako kasabot...



wala matuman ang
mga panaad sa gagmayng bata

mga bata man lang god
og kay mga bata wala gayod
silay mga sala

kay unsa ba ang saad?
ang nanay maoy nasayod

miingon ang batang babaye
ikaw ang magulang, ikaw ang mas nasayod
ikaw unta ang akong hawiran
nga haligi
ang akong tulay sa dakong suba
aron akong matabok
ang lubog nga baha
aron akong maabtan ang
karaang balay didto
sa usa ka isla

miingon ang batang lalake
ikaw ang akong inahan, asa ka man diay
niadtong naglibog ko?
asa ka man diay niadtong gikataw-an
ko sa mga tawo?
tungod lang ba kay tan-aw mo
nabusog na kami sa pamahaw
mahimo mo na kaming biyaan
sa tibuok adlaw?
sa dihang gisuntok ko sa akong kaaway
nganong wala ka man milaban kanako?
sa dihang miiyak ko
asa man diay ang imong panyo?

wala matuman ang saad sa usa ka gugma
ang pag-amuma usa ka idlas nga manok
nga ihalas

karon pagkalagyo na niining duha ka
gagmayng bata
mas layo pa kaysa
Autria og Sinuyak.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?