5/10/2011

yawyaw sa kabuntagon

ning kalaay usahay
mangita ta og ka chat sa FB

Gisugdan nako og good morning
si Adre
nga morag bag-o lang nahuman og misa
sa simbahan diri sa katipunan
unya wa pa gani ni kapamahaw
kay morag luspad man ang iyang mga
pulong
sahay rambol ang spling
kulang og vowls


dili kontento sa pari
mi greet sab ko sa akong amigong nurse
nga bayot based sa Chicago
si Tita Sam nga uyab pod sa laing
bayot nga si Tita Rey
nga ang language napuros Lol
og kacharotan
naa ginagmay nga shit
nirvana

chakra
og karma
og miabot sa molded
vagina
gift daw niya nako pag-abot niya
karong October,
char jud
hahaha


then miadto ko sa Jolo section
tua si Muling ang akong classmate sa highschool
nga musikero nga nagtudlo na karon
sa usa ka katolikong college didto
(kalimot kos ngan oi)
gimmick niya ang commercial ads
plus love songs
para atong gusto pang ma-inlove
ngutana ko kon unsay iyang inspiration
ingon siya depende
kon commercial ads, siempre
pesoses
ang inspiration

pero kon mga love

songs
which are too personal
dapat ingon siya
devote jud ang heart
into it

ingon ko para mas inspired siya
dapat change peso sign
to dollar na lang kaha,
lol! balos niya

kaniadto abi nako ng Lol
abbreviation lang sa Ulol
di man diay,
stupid me, really
ulahi sa IT.


then mora silang mga stars nga
naghinayhinay og kawala sa langit
sa pag-abot sa kabuntagon
sa kataposang tugtugaok sa
sunoy

si Romy mi excuse me na
kay mopalti

pa kuno og pandesal,
mag-init og tubig

kay magkape
then balik dayon
og compose sa iyang

mga bag-ong love songs
og commercial ads
sa Mediatrix Subdivision
og Villarino
Funeral Homes

dugay dugay mi ni fr.
nga ga chat

daghang topics,
from RH bill to

amendments sa labor code nga
medyo puros pakatok lang
apan nawala ra pod siya
kay mamahaw pod
dayon magpakumpisal
pa sa hapit ng mamatay
nga ex-mayor dinhi
sa among lugar
(nga suspect sa pagpatay
sa usa ka kapitan
sa barangay
chismax na pod)

then si Charot
mi excuse na kay mo report pa sa work
kay ang atong buntag diri gabii baya sa ila
manibot na pod og mga dolyares
sa lubot sa mga
americanong tigulang nga
dili gani kuno
bisitahan sa iyang mga anak

morag mga stars sila nga slowly nag fade
sa FB cyber skies
og ako na lang gyod ang nabilin nga
ania
gibalikan ang balak nga wa pa mahuman

pero karon,
star pod gihapon ko nga mo fade
sa man made heaven
offline na ko
kay kalibangon na ko kaayo.

sakto si ate sam, shit!.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?