5/04/2011

dili ta pareho....

bungtod lang gihapon ang akong
padulngan
bisan pa sa daghang mga tuig nga
milabay nga
wala mihaploy kanako

kasagbotan lang gihapon ang
akong agianan
sa ilalom mao lang usab gihapon
ang nagbasa nga yuta

ako ang kanunayng dayo ning
dapita
tood mingaw dinhi og gani sa
makadaghang higayon ako ang ang
usa rang
nagtikawtikaw dinhi
apan sud sa akong dughan
misayaw ang mga manatad sa
kalipay

idlas ang kalibotan sayod ka
apan nining akong padulngan
og akong maabtan
kanunay kaming nagakos
naghalok
ning ginagmay kong mga
kalipay

wala ako magpakuyog kanimo
kalipay ko ang mag-inosara kuyog kaniya
og kon idugang ka pa
unsa samoka kaha?

busa, pagpabilin diha lamang sa paghandom kanako
dili ikaw ang tag-iya kanako
sama nga ako usab dili gayod makapanag-iya kanimo

langitnon ka
yutan-on ko.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?