5/22/2011

ang pagkatawo

ambot ug unsa kaha ang imong
panglantaw sa tawo

tawo man ko basig nakalimot ka
og ikaw tawo sab

ingon ka
gahapon wala na ikaw makaila kanako

dili na ako kadto og gusto nimong
ipasabot nga ikaw nakaila kanako og ako wala nay kausbanan

sayop ka
ang tawo usa ka suba

mahimo kining mobalhin sa iyang agianan
dili na mao ang tubig sa iyang dughan

kon ilhon mo pag-ayo ang suba
tagaan mo kini og lugway nga ipakita mo kaniya ang

mga kausbanan
og ayaw sabta nga kausa ka lang moagi niini og dayon mog ingon

mao kining subaa ang akong natumban
og kinahanglang mao gayod kini siya sa kahangtoran

tubig ako nga naglibod-suroy sa yuta
sa kainit sa adlaw mahimo akong hangin

dili ako suba, dili ako tubig, og labaw na nga
dili usab ako yuta diha sa imong hunahuna

No comments :

Post a Comment

Lami ba?