1/09/2012

ANG GUGMA SUMALA NI MERCY L.

"WALA mahimong bato
ang akong nakita,
misamot kaanyag ang
akong gihigugma
morag mamatay ko
sa kaibog
ang kahinam mipakurog
sa mga bulbol sa
akong ilok,
gusto nakong hikapon
ang aping
hagkan ang ngabil
gusto nakong isulod ang
akong dila sa
iyang alingagngag
mora kog buang

kagabii wa kong katulog
gihunahuna ang gugmang
walay paglubad
walay katumanan

ug sa dihang nakatulog na ko
gadamgo ko nga nagtanday ko
sa iyang paa
kusog ang aircon apan
pagkainit gayod sa akong
lawas ug pagkakusog sa
dagan sa akong dugo sa
tanan kong kaugatan

mihayang ko
ang toong kamot sa akong agtang
ang wala sa akong
paa

pagkangitngit ning lawak
ko nga kalibotan
pagkamingaw ning akong
pag-inosara

mibangon ko
giablihan ko ang bintana
gisugid ko ang tanan
sa hangin

pagkahuman mibunok ang
kusog nga ulan
mao lang ghapon
samok, saba, nagbagutbot
ang atop
mibanaw ang tubig sa
yuta
mibaha

walay ganahan mamati
kabahin sa gugma kong
napaksi..."

Mercy L.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?