11/14/2012

ang kasakit nga nagsunod-sunod kanako

dili ko madawat.
kining kasakit morag iro.
kon asa ko, kanunayng
nagsunod

kon molingkod ko sa
kilid sa pultahan
anaa kini sa ubos sa
akong tiilan
sa ikaduhang ang-ang
sa hagdanan

giawat ang akong
pagpanampiling

apan kamao sab kong
mamuyok
ang iyang buwak nga
laya
gisulayan kog
butang sa garapon nga
puno ug tubig

kamao kong magpaabot
kon kanus-a ang
mga laya nga buwak
mobukhad pag-usab

ang mga kahoy sa kalipay
nga akong gilabyan
napuno na ug mga salag
sa sayaw-sayaw

wala nako sirad-i ang
akong dunggan
ang akong mga kamot
wala manirado sa iyang
mga tudlo aron
sugdan ang paghimo
ug mga kumo

ang mga kasakit
gaukoy-ukoy kanako
kanunayng
gaatang sa
akong padulngan

apan ako na kining
gidawat
ug gihimong mga agianan

gitun-an ko pag-ayo
ang paglakaw
nga walay lingi-lingi
kanang
dili sab ko mapandol

mipahiyom ako
sa kagabhion
ug sama sa akong
naandan
ako lang kining
gikatulgan

No comments :

Post a Comment

Lami ba?