10/30/2015

kalag-kalag

samtang gilantaw ko ang mga
kandila,
nahinumduman ko ang mga
luha,
kadtong lugar nga kaniadto
di ko na gayod 
gustong balikan, kadtong mga
maoton, 
misaad ko kaniadto nga dili
na gayod kini mausob pa sa
akong kinabuhi,
nga dili na gayod mahimo pa
kini kanako,

pagkahilom sa pagkahurot, 
naghatod kanako balik kanako
mga matang nakakita na
sa kabag-ohan,

usahay dili ako sakto, kadtong
lugara adunay halaman, adunay
mga tiguwang,
dili baya pod sila laog, o
nagtuyo nga ako pasakitan,

nadungog ko ang hunghong,
"lantawa kuno ang imong kaugalingon?
naunsa ka ba karon?"

kon wala pa sila didto, mahimo kaha
ang ikaw karon?

napalong na ang mga kandila
nahurot na sila sa ilang mga luha

sud sa langob ning dughan
miabot ang hangin dala ang kahayag

No comments :

Post a Comment

Lami ba?