7/07/2018

alibangbang nga itom

ah kon ako man lang usa ang nahigugma
tagaan ko lang kini sa mubo nga oras
wala nako kinahanglana ang gimok sa 
mga gamot diri sa akong tiilan kay makamao
sab kong moaninaw sa tinood nga gilok ug gilas.

ah ako lamang ang giganahan sa kagabhion 
anaa ikaw gitugnaw bisan pa sa kainit sa akong gakos
mipiyong ka man apan lain ang anaa sa langit alang kanimo.
migakos ka man apan dili kaayo hugot sa akong likod.

ah, kon ako man lamang ang nahigugma
dawaton ko kini sa dakong pagpaubos
ingnon ko ang akong kaugalingon, "buang ka!"
"nangita ka lamang sa imong kamatayon!"

busa miabot karong adlawa ang lamdag sa
akong lawak 
nakat-on na ako sa kabililhon aning
kalig-on diha sa paghalok sa kalimot.

alibangbang nga itom lupad na 
human na ang banwag mo sa akong kamatayon.
kapila na ba ako namatay dinhing dapita?
alibangbang nga itom, lupad na
dalha ang imong nahibaw-an ug ayaw na
ug balik.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?