1/24/2010

adunay mga butang nga dili na kinahanglang sabton

nasabtan mo ba ang
kabahin sa koryente?
kon asa ang laki
og asa ang baye?
nakita mo ba kini?
wala baya
ang imong nakita
mao lamang ang ilang
gitawag nga
agianan
wala ka'y nakita
sa nanglabay

apan hikapa og sulay
tan-awon tag
di ka ba mukorog
og mamatay

adunay mga butang
nga dili na kinahanglang sabton
kay kini
kon imong sulayan
makamatay

adunay mga butang
nga ako lang
ayaw paninguhaa nga imong
sabton

gibuhat ko kini aron lamang
ako mabuhi
ayaw na pangutana
bisan gani ako
wala na mangutana kabahin
niini
ania na kini gikan pa sa
sinugdanan
gisulayan ko og wilik
aron unta mawala
apan dili gayod kini makuha
tapot morag
ulat nga dili na gayod
masapsap
kon akong langkaton
mosamot kini og suksok
manganak
molaganap

wala na nako kini sabta
(kay gawas nga dili masabot
dili man gayod maibot)

aduna ka niini
wala ka lang seguro masayod