1/18/2010

ikaw nga nagbilangkad sa akong kwarto ibabaw sa akong katre nga walay habol

pagkahuman nako og
taod sa dagko kaayong mga haligi sa balay
ni tatay

mipahulay ko kadyot
misibog palayo sa akong gihimo
gilantaw
og medyo aduna ko'y gibati nga kalipay
nianang pagkahuman
sa mga buluhaton sumala sa
akong gisaad
nga napatik baya sa gahi
kaayong bato
sa akong kapalaran

dayon nako og sulod sa usa ka
tagoanan
akong giwakli ang mga tulumanon
karong adlawa
sakit lang gihapon kini sa
akong balatian
nagngotngot lang gihapon ang
mga ugat sa akong
kasingkasing

gibalikan ko na usab ikaw
nga nagbilangkad sud sa akong
kwarto
ibabaw sa akong katre nga tugas
nga walay habol

mora ka og balak nga
akong gikauhawan
nga akong kanunay nga
gikagutman

gutom ako uhaw ako
og ikaw ang akong balak
nga kanunay
dili gayod mahuman
sa matag gabii
sa matag kaadlawon
ikaw gisulat
ko gihapon

ang mga haligi alang kang tatay
og ang mga bintana og atop nga alang kang nanay
karon nga nahuman na
dili ko na balikan.