1/28/2010

ugma adlawan na sab nako

49 na ko.
daghan na ug uban ang akong ulo.
dili na kaayo kakita sa layo ang akong mga mata.
hanap na
luya na

pati ang mga damgo nga haskang daghana
hanaphanap na usab
morag mga gabon nga mitabon sa mga kahoy
morag mga kabaw nga niwang og walay tunaan

ang mga gugma sud sa akong dughan
morag mga gagmayng balay sa daplin sa dagat
uban gabok na kaayo
uban nangahirig na ang mga haligi
ang mga bintana nanglupad na

ang akong gipuy-an mao na lamang
ang akong gikalingawan
og palig-on
dokdok sa martilyo, gabas sa gabsonon
sipilya dinhing dapita
lansang sa mga naputol

dinhi na lang ko
kay wala na'y lain pang kapaingnan

asa pa man diay ko?
gikan na ko sa bungtod
nag-ampo
nangaliya tupad sa kahoy nga tugas
nakigsandurot sa bulan nga bag-o
pang misubang

kinsa ba ang akong lain nga duolon?

kadtong kabayo nga gustong manipa
kadtong bitin nga andam mopaak
kadtong kabaw nga manungag
sunoy nga manuhik
mga langaw nga samokan?


ugma daghan ang moanhi sa balay
mokaon sa akong giandam
moinom sa bino
mokitkit sa panit sa lechon
mokalos sa akong kan-on


pagkahuman unya sa gamay nga salo-salo
manulod na sab ta sa kwarto
manutbras ko, manghilam-os
maghubo

49 na ko
daghan pa ko og ipamatood diha kanimo

mga saad nga wala matuman
mga bag-ong damgo

magsaad na usab ako og ikaw nga namati sa
akong yamayama

mopahiyom na lamang
imo kong hagkan og dayon motoo sab ko

nga ang kinabuhi diay lami pa gihapon.