6/25/2010

nahuman na


oo, nahuman na
nahuman na gayod
oo, nahuman na
ang tanan
ang tanan gayod
nahuman na
gihuman ko ang
tanan
pagkadaghan pa
unta ang angay nga
humanon
apan pagkakulang
pa gayod sa panahon
apan ako kang ingnon
miabot na ang panahon
ang saktong panahon
sa pagkahuman og
miingon ko
nga nahuman na
dili ako molantaw kanimo
lantawon ko ang sulod
sa akong kasingkasing
pamation ko kini
kay ako ang gawasnon
nga nag-inosara sa mga
kaadlawon nga wala
na makaila sa mga kabuntagon
oo, nahuman na
gihuman ko na ang tanan
karon

mangutana ka kon unsa
ang nahuman
nga akong giingong nahuman
ko na

oo, nahuman ko na ang tanan
lantawa ang bintana
nakita mo ba ang kangitngit
ning akong kagabhion?
nakita mo ba ang kakapoy
sa mga bitoon?
nakita mo ba ang pagpanaw
sa bulan
og ang pagkahulog niini
didto sa dakong lawod
sa wanang?

oo, nahuman ko ang
ang akong angayan nga humanon

dili mo kini masabtan
ayaw pagpamugos
oo, nahuman ko na ang tanan
sa tumang kakapoy
og busa karon ako mopahulay.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?