6/09/2010

sa dihang nakatawa ko

ambot arnel kon nakaila ka ba
ni Liklik kadtong igsoon ni Salud
nga maestra sa Punta

ning imong bag-ong pahiyom nga
morag nalupigan si Mona Lisa
nakita ko ang kataw-anan nga kausbanan
sa kalibotan

ang kanhing palikero kaniadto naunsang
hitaboa nga haskang pagkabaliha
nahimo namang (excuse me)
dalagang mahadera

ha ha ha ha

nakatawa ko nga nagtan-aw sa dihang
gitapad ang manggang kabayo
sa
ensaymada
nga wala mahidhiri og

mantikilya

bitaw seriously speaking
makapanghambog na jud ko
sa akong mga panyerong pilosopo
nga duna ko'y estudyante sa Philosophy of Man
nga mas gwapa na karon
kay sa kaniadto nga isog kaayong
giabog ni marcos sa mga
lasang sa kabukiran

ang mga
maanyag og hagtik sa pangutok
nga sama nimo
dapat unta pasanayon

pero oki lang
ang importante masaya ka
ti!

No comments :

Post a Comment

Lami ba?