6/08/2010

agaw

nasayod ka sa akong ngalan,
agaw, kapila mo na kini gibungat og ako nga andam
wa gyoy balibad bisan asa nimo gitaral ang akong mga hunahuna
apan sa kasagaran
diha lamang kita sa mabaw
sa atong inom og pila ka bol nga tuba
sa atong mga tudlo nga parehong nagsawsaw
sa suka,

dili nato mahipangmakak ang atong mga gamot
mahimong lahi na ang atong mga dahon
pati na gani ang bunga
mahimo ganing dili na nato mailhan ang bulok sa hangin
nga midasmag kanato
diin usahay masamparay kita sa pagduda

nagpunay ka og katawa sa tumang kahubog sa imong gahom
og ako nagbantay

miabot ang panahon nga nakatulog ka
gidala ka sa imong damgo sa lalom kaayo nga dagat
gisuyop ka
og nahigmata sa umaabot nga pagtapos
sa panid sa usa ka dako nga balod sa dagat

dunay bagyo sa taas
og layo ka na kaayo didto sa itom na nga dagat
salog na kadto

gihawiran ko ikaw og nakaginhawa ka
og ambot og naunsa nga nangutana ka man kon kinsa ko.

agaw, ako ni, ako ni ang imong ig-agaw
apan ulahi na ang tanan
ang imong panglantaw puros na kawanangan.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?