12/21/2013

nganong gusto ba gayod nakong mopasakit kanimo?

aduna koy pangutana nga mahimo nimong tubagon.
nga mahimo nimong bakakan sa pagtubag.
ug ako usab bisan unsang tubag akong tuhuan.
adunay maayong motubag, "unsa bay imong gustong madungog?"
unya ako sab, magpalingog-lingog, "kana lang gyong tinood"
unya kabalo kong di ka ganahang motubag niini,
unya ako sab, kunuhay mamugos nga unta imong tubagon,
bisag ang tanang gusto nakong madungog, ug ang tinood nga tubag nga
dili nimo gustong itubag, ania nang daan sa akong hunahuna
nga bisan unsaon pa nimog tuis, dili na gayod mausob.

ayaw kabalaka, nadungog ko na ang dili ko gusto madungog
apan sa kataposang bahin, ako lang usab baya dayon ang motubag niini.
nganong gusto ba gayod nakong mopasakit kanimo?
tungod ba kaha nga ako usab bisan kausa wala gayod nakatilaw
anang tinooray nga tubag sa kalipay?

No comments :

Post a Comment

Lami ba?