12/11/2013

unta

nagtagbo mi ni G. sa pultahan sa ikatulong undana sa habog nga tunghaan. Dala ang iyang bag nga itom
nakabarong siya.
sa duol na kami, nakita ko ang mga kunot sa iyang agtang. Nahug na ang iyang aping. Nasakit siya.
wa ko makatoo sa akong nakita. Lahi na kaayo ang iyang pamayhon ug panagway. Morag kalit ra pod kaayo
nga bisan ug ako wala makadeparar sa maong hitabo.

nakaingon kog, swerte ra ako gihapon  nga sa pipila ka katuigan, nga unta manghod pa man siya kanako og lima ka tuig, dili pa man gihapon makita ang akong mga uban, duha pa lang ka kunot ang milakra sa akong agtang, ug ang akong aping mihawid pa man sa bagon sa akong kilay.

managsama kami nga adunay mga kasakit. Nahisama lang ako sa iwon nga migana paglangoy diha sa tubig.
Bisag dili tubig. Bisan kalayo. Bisan gani nga ako dili iwon.

dahon lang ako nga misakay sa hangin. Apan siya ang sanga nga nabali. Unta, kon anaa pa ako'y panahon ako siyang suginlan sa gisugid kanako sa hangin. Sa gibilin kanako sa tubig.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?