9/13/2014

diha sa akong isog nga kumo.

ah, ayaw na ug hadloka ang sinugdanan
dugay na kini siya sa kalibotan
nagsugod na siya kaniadto pa busa
mas nahibalo na kini siya kaysa kanato

ayaw na ug ibungat ang pulong nga kataposan
sayod na kini siya bahin niini
hagbay ra: matapos ang adlaw, moabot ang kagabhion,
matapos ang taob, moabot ang hunasan,
matapos ang panaw, moabot ka sa utlanan

gipangita mo ba ang karaang balay dinhing dapita?
kadtong gitukod ta? nakahinumdom ka pa ba niini?

maayo. maayo kay anaa pa ang mga sinulat sa
mga kamot sa usa ka kagahapon

ah, ayaw na sultihi pa ako nianang kataposan
gikan usab ako sa sinugdanan
kuyog kami kaniadto, gahawiray pa man gani
ang among mga kamot
ug ang among mga tikang nanagdungan man

sayog ako nga aduna gayo'y kataposan ang tanan
apan wala na ako mahadlok pa niini

sa dihang gibiyaan ako sa sinugdanan
gihunghong na niya kanako ang iyang tinagoan
ug ako kining gitipig sa akong dughan

nindot. pagkaanindot gayod. wala na ako'y
kabalaka, unya ang kahadlok ania na sulod sa
akong kamot. Ako na kining gikumkom
diha sa akong isog nga kumo.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?