9/05/2014

nganong ikaw manambok diha sa pagpaabot

gahapon
nagkaon kog spaghetti nga ako rang usa
sa isabel's cafe

gipili ko ang lingkoranan sa kilid
sa dingding nga samin

kon molabay ka
ang imong makita mao lamang ang akong kilid
usa lang ang akong mata
unya masundan mo ang padulngan sa akong ilong
ug suwang

kusog ang ulan sa gawas
unya ang lugar morag barko nga milarga nga
wala'y pasahero
tungod sa gihungihong nga bagyo

pait ang akong baba
unya ang akong dila gibati kanunay ang kaaslom
gikan sa akong tiyan
nga gahaw-ang

dili ako tawong gutom
busa ang spaghetti mahimong walay lami kanako

abi kog dili nako mahurot
wala ako sa akong hunahuna
mora akog tawong naglakaw sa plaza unya
wa masayod kon asa gayod
paingon

dugay kaayong midagan ang orasan
duna ako'y gipaabot apan sayod ako nga bisag dili siya motx
dili na gayod kini siya moabot

nabudlat ang akong mga mata
sa usa ka pagpaabot
naglaylay na ang akong tiil
bug-at ang akong mga kamot
sama sa kabug-at sa akong gihambin nga
pagbati

nahurot ko ang spaghetti
gitilok sa akong dila ang sauce niini

kay ang tanan kasubo
gipakog ko na man lamang
diha sa pagkaon

 

No comments :

Post a Comment

Lami ba?