9/07/2014

lahi sab

Domingo.
daghan ang dagway sa
akong Domingo.

dinhi sa amo
Tabo matag Domingo.
sama sa inyo
Tingsimba pod
matag Domingo

ayka, lahi sab ko.
wa ko misimba
wa sab ko manabo.
pondo lang ko
morag barkong
gibaradero

apan ayka. lahi kos
barkong nabaradero.
kay bisan og
patay ang akong
makina
mas layo baya ang
akong panaw

giadto ko ang
dili mo maadto.
gibuhat ko ang
dili nimo mabuhat.

ayka, kining akong
kisaw
kisaw kini
sa usa ka
maanyag nga sala
sa usa ka
lamian nga
gidili

gipaabot ko kanunay
ang kagabhion

di mo na ako makita
kay dili ako
bitoon
di mo na ako madungog
kay dili ako
iro nga mouwang
di mo na ako mahikap
kay dili mo ako
tupad

saag ako.
anino ako nga
nawala sa kangitngit

tingog ako
nga talagsaon.
di ko ganahang madungog
nimo.

tagolilong. sigbin.
wakwak.

kikik. kahadlok.
ako ang tanan diha
kanimo
sa imong kahadlok.

kon mosunod ka pa
ayka, kay barawon ta ka.

Domingo karon.
pasagdi sila.

No comments :

Post a Comment

Lami ba?